Kuukauden parhaat sekunnit kansi

OP-Pohjolan mainonta ilahdutti raikkaudellaan

ETUSIVU

ELOKUU 2012

Katsomo-video ei ole saatavilla

ASTA JA MARKO

OP-POHJOLA

"Loistavat hahmot ja hienoa dynamiikkaa. Klassisen kaapinpaikka-asetelman hersyvä toteutus. Paranee joka katsomiskerralla, täynnä herkullisia nyansseja. Hyvä pay-off 'Yhdessä hyvä tulee'."

Mainostaja

OP-POHJOLA

markkinointijohtaja

HELI JIMENEZ

markkinointipäällikkö

KATRI KORPIKALLIO

markkinointiasiantuntija

NIINA OLLIKKA

markkinointiasiantuntija

ANNA SALMINEN

Mainostoimisto

BOB HELSINKI

AD

ANU IGONI

Copywriter

HELMI KORPINEN

Kuvittaja

SANNA MANDER

Strategiajohtaja

MISKA RAJASUO

Projektijohtaja

ELINA AUTIO

Projektipäällikkö

LAURA LÄHDESMÄKI

Tuotantoyhtiö

!NOOB FILMS

Ohjaaja

SAM SHINGLER

Kuvaajat

TONI PASANEN

TUOMAS JÄRVELÄ

Leikkaaja

SAMI KUUSELA

Tuotantopäällikkö

IDA VAUHKONEN

Animaattori

DERMOT GALLAGHER

Äänisuunnittelu

HUMINA

Tuottaja

OLLI KORPIALA

Mediatoimisto

TOINEN HELSINKI

Suunnittelija

MINNA LINDQVIST

Tuottajat

MIRKA RIKMAN

KATJA SVENNEVIG-TERVO

Raati

JARI KARLSSON

Family Inc.

JUHA MARKKANEN

Touch Worldwide

PASI JANHUNEN

Dynamo

PASI LINDQVIST

DDB Helsinki

TAUSTAT

ELOKUU 2012

Katsomo-video ei ole saatavilla

'ASTA JA MARKO'

OP-POHJOLA

OP-Pohjolan markkinointijohtajan Heli Jimenezin mukaan 'Asta ja Marko' oli osa OP-Pohjolan jatkuvaa markkinointia, jossa tuodaan esiin ratkaisuja elämän eri vaiheisiin.

"Finanssiala elää suurten muutosten keskellä. Tuotteiden sijasta asiakkaille tarjotaan yhä enemmän kokonaisratkaisuja, ja hinnan ohella kilpaillaan osaamisella ja asiakaskokemuksella. Asiakkaiden odotuksissa korostuvat helppous, turvallisuus ja oman talouden hallinta. Markkinointiviestinnän rooli on merkittävä erityisesti tuotteiden ja palveluiden ymmärrettäviksi tekemisessä", Jimenez kertoo.

"Osuuspankin omistajia ovat tavalliset suomalaiset. Haluamme nostaa ihmiset erilaisine tarinoineen esille myös markkinointiviestinnässämme. TV-mainoksissa 'astat ja markot' kertovat talousasioistaan omin sanoin, ilman käsikirjoitusta, niin kuin niistä suomalaisissa kodeissa puhutaan. Spontaania palautetta on tullut poikkeuksellisen runsaasti, mistä päätellen mainontamme on selvästikin koskettanut ihmisiä", Heli Jimenez sanoo.

Katso Kuukauden Parhaat Sekunnit MTV3-kanavalta pe 21.9. klo 22:35 ja Subilta la 22.9. klo 17:30. Seuraava Kuukauden Parhaat Sekunnit julkistetaan 19.10.2012.

SHORTLISTA

ELOKUU

News

Mainostaja

Clas Ohlson Oy

Perustelut

Visuaalisesti ilahduttava, katsomista kestävä mainos. Tuotetarjooma tuodaan esiin oivaltavalla tavalla.

Lupaa lapsellesi parempi tulevaisuus

Mainostaja

Suomen Syöpäyhdistys

Mainostoimisto

Touch Worldwide

Tuotantoyhtiö

It's Alive Productions

Perustelut

Huolella tehty, hyviä vertauskuvia sisältävä filmi tärkeästä asiasta.

Road to America 'Isäntä', 'Sankari'

Mainostaja

McDonald's

Mainostoimisto

DDB Helsinki

Tuotantoyhtiö

Grillifilms Oy

Perustelut

Toimii sarjana. Mainio tarjousmainonnan konsepti. Iskevä copy ja suoraan tuotteen alkulähteille vievä tarina. Hymyilytti.

Snickers / Locker Room

Mainostaja

Mars Finland

Perustelut

Julkkis ei ole idea, mutta tarpeeksi iso julkkis on! Hieno mainos, jossa on kaikki kohdallaan.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme