Kuukauden parhaat sekunnit kansi

Stora Enso julkisti Rethink-yritysfilosofiansa vakuuttavasti

ETUSIVU

TOUKOKUU 2011

Katsomo-video ei ole saatavilla

PAPER ANIMATION

STORA ENSO OYJ

"Stora Enso Oyj positioi itsensä uudelleen tärkeimpien sidosryhmiensä parissa. Uutta ajattelutapaa sekä ympäristövastuuta ja kestävää kehitystä korostava yritysfilosofia näkyy myös uudessa yritysilmeessä ja mainonnassa. Toukokuun Kuukauden Parhaat Sekunnit -raati ihastui kampanjan tv-spottiin, joka oli raadin mielestä tyylikäs, upeasti toteutettu ja toi hienosti esiin kierrätysidean ja paperin ominaisuudet."

Mainostaja

STORA ENSO OYJ

Tiimi

STORA ENSO RETHINK TEAM

Mainostoimisto

N2

Asiakkuusjohtaja

PAULIINA VALPAS

Executive Produser

STAFFAN NYSTRÖM

ELINA FREDEN

Suunnittelijat

BRIAN KASZONYI

JANI PÖSÖ

JANI TYNNILÄ

Muut

JUSSI NURMIO

MIKA HERRALA

VESA SAVIKKO

SAMI SALMENKIVI

Tuotantoyhtiö

FAKE GRAPHICS

Ohjaaja

SAMI SYRJÄ

Äänituotanto

Humina / TUOMAS SEPPÄNEN

Alkuperäismusiikki

Humina / JURI SEPPÄ

Mediatoimisto

TOINEN HELSINKI OY

Tuottaja

PAULA KILPELÄINEN

Suunnittelujohtaja

CHRISTOFFER HULTIN

TAUSTAT

TOUKOKUU 2011

Katsomo-video ei ole saatavilla

PAPER ANIMATION

STORA ENSO OYJ

Monisäikeinen muutosprosessi näkyy kaikkialla

”Kyseessä ei ole pelkästään kampanja, vaan muutosprosessi, jonka yhtenä osana haluamme positioida yhtiömme uudelleen tärkeimpien sidosryhmiemme parissa,” Stora Enso Rethink Teamin edustaja Lotta Syrmä korostaa.

”Kohderyhmänä ovat kaikki tärkeimmät sidosryhmämme: asiakkaat, yhtiön omat työntekijät, osakkeenomistajat - yleisemminkin suomalaiset kuluttajat. Tähän mennessä olemme saaneet kampanjasta 99-prosenttisesti myönteistä palautetta.”

Syrmän mukaan Stora Enson globaali uudelleenpositiointi sisältää tv-kampanjan ohella valtavan määrän erilaisia sisäisiä ja ulkoisia elementtejä. ”Televisiolla on vahva peitto tietyisssä sidosryhmissämme ja lisäksi se sopii ilmaisultaan muutoksemme kuvaamiseen.”

Toukokuun Parhaita Sekunteja arvioivat AD Kimmo Bergroth JWT:ltä, toimitusjohtaja Ville Lehtinen Mainoskentästä ja itsensä voittajavalinnasta jäävännyt copy Jani Pösö, N2.

SHORTLISTA

TOUKOKUU 2011

Äiti ja tytär

Mainostaja

ALKO

Mainostoimisto

SEK&Grey

Tuotantoyhtiö

Pohjantähti-Elokuva Oy

Perustelut

Tärkeää ja haastavaa aihetta on käsitelty tuoreesti sa puhuttelevasti. Viesti menee perille ja kokonaistoteutus on kohdallaan.

Haukkamies

Mainostaja

HK-Ruokatalo

Mainostoimisto

Hasan&Partners

Tuotantoyhtiö

Pohjantähti-Elokuva Oy

Perustelut

Hyvin toteutettu, omassa tuotekategorisassaan mukavasti poikkeava mainos. Hauska oivallus.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme