Kuukauden parhaat sekunnit kansi

Valintatalon paluu televisioon onnistui

ETUSIVU

Maaliskuu 2013

Katsomo-video ei ole saatavilla

LIHALORU

SUOMEN LÄHIKAUPPA OY

"Hyvin kirjoitettu mainos, jota jaksaa seurata ja joka kantaa loppuun saakka. Hyvä konsepti haastavalla toimialalla."

Mainostaja

SUOMEN LÄHIKAUPPA OY

Brand Director

JUSSI PIRI

Brand Manager

SUVI ISOKANGAS

Mainostoimisto

DDB HELSINKI

Copy

PASI LINDQVIST

AD

JUKKA MANNIO

Projektipäällikkö

MAIJA NIKKONEN-HILLI

Varatoimitusjohtaja

JARNO LINDBLOM

Tuotantoyhtiö

KENNEL HELSINKI

Ohjaaja

TEEMU NIUKKANEN

Tuottaja

MIKKO RISSANEN

Kuvaaja

TUOMAS JÄRVELÄ

Tuotantopäällikkö

SOILI ÅKERLUND

Casting

ANNA-MAIJA SALMI

Leikkaaja

IIKKA HESSE

Online ja värimäärittely

JAMES POST

Äänisuunnittelu

TIMO ANTTILA / HUMINA

Mediatoimisto

DAGMAR OY

Media Planner

SIRPA ENHO

Client Manager

RIIKKA NIKULA

Raati

MIKA HERRALA

N2

JAAKKO KASTARI

DDB Helsinki

NETTA STENIUS

Family Inc.

TIMO KUPIAINEN

Fabrik

TAUSTAT

MAALISKUU

Katsomo-video ei ole saatavilla

VALINTATALO - LIHALORU

SUOMEN LÄHIKAUPPA OY

"Uudistimme mainontamme linjan ja palasimme tv-mainostajaksi vuosien tauon jälkeen. Kampanjassamme halusimme kertoa, että kaikki Valintatalossa myytävä tuore liha on 100% kotimaista alkuperää ja tuoda esiin Valintatalon kaupunkilaisuutta.170 myymälästämme 70% sijaitsee kaupungissa", Suomen Lähikauppa Oy:n brand manager Suvi Isokangas kertoo.

"Valintatalo on aina halunnut olla suunnannäyttäjä. Olemme esimerkiksi tuoneet ensimmäisenä uusia makuja ulkomailta, kuten mm. kiwihedelmät, katkaravut ja parsat. Asiakaslupauksemme on olla kaupunkilaisen, aktiivisen elämäntavan mahdollistava lähikauppa, jolle myös tuoreus on tärkeää. Jokaisessa Valintatalossa on paistopiste, jolloin uunituoretta leipää on saatavilla joka päivä, kellonajasta riippumatta. Hedelmät ja vihannekset ovat niin tuoreita, että mm. Top Chef Suomen kokit kokkasivat Valintatalon toimittamilla tuoretuotteilla."

"Tv-mainonnalla haluamme lanseerata Valintatalon uudelleen ja tuoda esiin visuaalisesti ja tarinan keinoin muutakin kuin tuotteita ja hintoja. Televisio tavoittaa tehokkaasti kohderyhmämme eri puolilla Suomea. Olemme saaneet kampanjasta paljon hyvää asiakaspalautetta, etenkin nyt kun lihan alkuperäkeskustelu on kovasti ollut pinnalla. Uusi linja ja uudet mediavalinnat ovat selkeästi nostaneet Valintatalon mainonnan huomioarvoa viime vuodesta. Myös brändin spontaani tunnettuus ja muistaminen on kasvanut", Suvi Isokangas sanoo.

Katso Kuukauden Parhaat Sekunnit MTV3-kanavalta pe 26.4. klo 22:35 ja Subilta la 27.4. klo 15:55. Seuraava Kuukauden Parhaat Sekunnit julkistetaan 24.5.2013.

SHORTLISTA

MAALISKUU

Oma aika / Automatka

Mainostaja

Aller Media Oy

Mainostoimisto

Bob Helsinki

Tuotantoyhtiö

Also Starring Oy

Perustelut

Hyvin kirjoitettu, toimiva dialogi. Pieni arkinen tarina ja uusi näkökulma, joka naurattaa.

Silja Europa / Discoheads

Mainostaja

Tallink Silja Oy

Tuotantoyhtiö

Chimney Pot

Perustelut

Hienosti tehtyä kuvallista viestintää. Erottuva, tyylikäs tuotanto. Hyvä musiikki.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme