Bag Stage vauhditti laukkukauppaa tv:ssä

Tavoite: Kasvattaa myyntiä Bag Stage -myymälöissä ja vauhdittaa kampanjatuotteiden myyntiä.

Mitä tehtiin: Viikon tv-kampanja MTV3-kanavalla, Varsinais-Suomen alueella.

Tulokset: Kampanjatuotteiden myynti kasvoi yli 30 %.

”Päätimme kokeilla TV kampanjaa perinteisen printin sijasta. Viikon tv-kampanjalla tarjoustuotteemme myynti kasvoi yli 30 % vuoden takaiseen verrattuna.” - Yrittäjä Rami Lehtonen, Bag Stage

Case kokonaisuudessaan esiteltynä alla:

****************************************************

"Olemme aikaisemmin käyttäneet tarjoustuotteidemme markkinointiin printtimainontaa."

"Meillä on kolme myymälää Turun alueella, yksi Raisiossa ja kaksi Turussa. TV-mainonnalla saimme hyvin tavoitettua asiakaskuntamme ja potentiaaliset sellaiset koko Turun alueelta."

"TV-mainoksen tuotantokin hoitui helposti ja edullisesti, kun saimme päämieheltämme valmista kuvamateriaalia johon lisäsimme oman tarjouksemme ja yhteystietomme."

"Viikon pituisella tv-kampanjalla MTV3-kanavalla ja tuotteiden hyvällä esillepanolla myymälöissämme vauhditimme kauppapaikkojemme myyntiä mukavasti. Erityisesti tarjoustuotteidemme, Samsonite-laukkujen, myynti kasvoi yli 30 % helmikuussa 2014 edellisen vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna."

"Hyvien kokemusten myötä olemme jatkaneet tv-mainontaa MTV3-kanavalla ja meillä on uusia kampanjoita tulossa", toteaa Rami lopuksi.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme