BB kasvatti Rollsin myyntiä

Tavoite: Nostaa Rollsin tunnettuutta, sekä aiheuttaa positiivista pöhinää mediassa. Kasvattaa Rolls-ketjun myyntiä pidemmällä aikavälillä.

Mitä tehtiin: Yhteistyökumppanuus Julkkis Big Brother 2013 -ohjelmassa. Rollsilla oli oma ravintola Big Brother -talossa koko ohjelman tuotantokauden ajan eli kuusi viikkoa.

Tulokset: Rollsin liikevaihto kehittyi n. +10 % verrattuna edelliseen syksyyn.

”Big Brother -yhteistyökumppanuuden kautta saimme julkisuutta, joka toi meidät kuluttajien mielen pintaan, ja joka jalkautui euroiksi saakka.” - Toimitusjohtaja Arto Virtakari, Jokes Family Oy.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme