Borelia haki tv-mainonnalla tunnettuuden kasvua

Borelia Oy on pientalojen sekä huoneistojen saneeraukseen keskittynyt yritys.

Kampanjan tavoite: Tunnettuuden sekä brändin vahvistaminen etenkin naiskohderyhmässä.

Mitä tehtiin: Kaksi kolmen viikon tv-kampanjaa MTV3-kanavalla Lapin alueella.

Tulokset: Liikevaihdon kasvu on ollut 50 % luokkaa ja myyntikate parantunut

"MTV tulee olemaan vahva kumppanimme jatkossakin. Yhteistyö MTV:n kanssa on ollut erinomaista." - toimitusjohtaja Aapo Marjala, Borelia Oy

Case kokonaisuudessaan on esitelty alla:

*****************************************************

Borelia Oy on pientalojen sekä huoneistojen saneeraukseen keskittynyt yritys, joka toimii erittäin kilpaillulla toimialalla Lapin alueella. Borelia Oy:n tavoitteena on olla yksi Pohjois-Suomen johtavista toimijoista.

Kampanjan kohderyhmänä olivat 25–54-vuotiaat naiset. Tavoitteena oli tunnettuuden sekä brändin vahvistaminen sekä kasvun takaaminen myös hiljaisina aikoina.

Näkyvyys koostui kahdesta kolmen viikon mittaisesta kampanjasta Lapin alueella MTV3-kanavalla ja sisälsi sekä imagollista että tarjousmainontaa.

Kampanjoinnin ansiosta Borelian liikevaihdon kasvu on ollut lähes 50 %:n luokkaa. Myös myyntikate on parantunut, ja luotettavuus kasvanut asiakkaiden silmissä.

"MTV tulee olemaan vahva kumppanimme jatkossakin. Yhteistyö MTV:n kanssa on ollut erinomaista. Myös turhat pelot tv-mainonnan suhteen ovat mennyttä aikaa!", kommentoi Borelian Aapo Marjala.


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme