Borelian tunnettuus ja liikevaihto kasvussa

Borelia Oy on pientalojen sekä huoneistojen saneeraukseen keskittynyt yritys.

Kampanjan tavoite: Tunnettuuden sekä brändin vahvistaminen etenkin naiskohderyhmässä.

Mitä tehtiin: Kampanjointia MTV3-kanavalla vuodesta 2012 alkaen, aluksi Lapin alueella, nykyisin myös Oulussa ja Kemi-Torniossa.

Tulokset: Liikevaihdon kasvu on ollut 50 % luokkaa ja myyntikate on parantunut.

"Yhteistyö MTV:n kanssa on ollut palkitsevaa ja se on hyvien kokemusten myötä laajentunut. " - toimitusjohtaja Aapo Marjala, Borelia Oy

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme