Citroën kirkasti brändimielikuvaansa

Tavoite: Muuttaa osittain vanhentunutta ja väärää mielikuvaa Citroën-brändistä. Saada huomiota ja mahdollisimman paljon kävijöitä kampanjasivustolle.

Mitä tehtiin: MTV:n kanavilla toteutettiin monimediallinen kampanja teemalla Rakastu ranskalaiseen.

Tulokset: Kilpailuun osallistui yli 35 000 kävijää ja sivustolla vieraili yli 100 000 kävijää.

"Halusimme saada ihmiset aidosti rakastumaan ranskalaiseen, mutta ensin heidän piti huomata meidät."
-Myynti ja markkinointipäällikkö Kasper Jansson, Citroën.


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme