Extreme Marketing: Case Arla

Markkinointi on nykyään melkonen extreme-laji. Tekemisen vauhti on hurjaa ja uusia temppuja pitäisi oppia koko ajan. Arlan Brand & Category Manager Eetu Viuhkonen kertoo, minkälaista markkinointia Arla teki MTV3:n Putous-ohjelman yhteydessä ja minkälaisin tuloksin.

Case Arla lyhyesti

Tavoite: "Kasvattaa Arlan Tolkuttomien juustojen kokeilua ja ylläpitää tietysti saavutettua tunnettuutta."

Mitä tehtiin: "Presenting Partner-yhteistyö Putous-ohjelmassa alkuvuonna 2017 piti sisällään mm. näkyvyyttä ohjelman ennakkomarkkinoinnissa, ohjelman alku- ja lopputunnisteet, tuotesijoittelua itse ohjelmassa, mainoskatkotunnisteet ja kanavaelementit, näkyvyyttä ohjelman verkkosivuilla MTV.fissä sekä somessa."

Tulokset: "Tavoitteet ylittyivät kirkkaasti, ja juustojen kokeilu nousi yli 10 % verrattuna edelliseen vuoteen. Myös brändin tunnettuus kasvoi yli 5 % ja kimposi yli maagisen 90 prosentin. Myös myynti on vetänyt hillittömän hyvin. Alkuvuodesta volyymi kasvoi yli 50 % verrattuna edelliseen vuoteen."

Tärkein asia yhteistyössä: "Luonteva brändilinkki eli toimme hauskan brändin mukaan hauskaan ohjelmaan."

- Eetu Viuhkonen, Brand & Category Manager, Arla

 Haluatko kuulla lisää MTV:n ratkaisuista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme