Extreme Marketing: Case Stockmann

Markkinointi on nykyään varsinainen extreme-laji. Jatkuvasti pitää keksiä uutta, pitää uskaltaa mennä epämukavuusalueelle ja silti tehdä loistavia päätöksiä. Ja aina parempaa tulosta.

Satu Tuikkanen (Head of Brand and Campaign Production) ja Carita Segersven (PR & Event Specialist) Stockmannilta kertovat, minkälaista markkinointia Stockmann teki MTV:n kanavilla ja minkälaisin tuloksin.

Case Stockmann lyhyesti

Tavoite: "Inspiroida asiakkaita uudella tavalla, sekä tavoittaa nopeasti ja tehokkaasti urbaanit kaupunkilaisnaiset."

Mitä tehtiin: "Ratkaisuna oli aivan uudenlainen konsepti ja erikoisratkaisu AVAn teemakuukausi. Kolmen kuukauden mittaiseen yhteistyöhön kuului viikoittaisia lyhytohjelmia, 10 sekunnin splitscreen-mainoksia, kaupallisia juontoja ja totta kai yhteistyö näkyi myös sosiaalisen median puolella, erityisesti Instagramissa ja Facebookissa."

Tulokset: "Tapiolan uuden tavaratalon ensimmäisellä viikolla kävijämäärät kasvoivat 65 % ja myyntikin pomppasi 35 % ylöspäin. Yhteistyön myötä saimme inspiroivaa ja laadukasta sisältöä omiin medioihin."

Tärkein asia yhteistyössä: "Inspiraation antaminen. Saimme esiteltyä ajankohtaisia aiheita, palveluita ja henkilöstömme osaamista ja asiantuntijuutta aivan uudella tavalla."

Satu Tuikkanen (Head of Brand and Campaign Production) ja Carita Segersven (PR & Event Specialist), Stockmann

Haluatko kuulla lisää MTV:n ratkaisuista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme