Falck tunnetaan nyt myös hinaus- ja tiepalveluistaan

Tavoite: Kasvattaa Falckin tunnettuutta, tuoda sen hinaus- ja tiepalveluita tutuksi erityisesti kuluttajille.

Mitä tehtiin: Yhteistyökumppanuus MTV:n Suomen Surkein kuski -ohjelmassa, joka sisälsi ohjelman katkotunnisteiden lisäksi näkyvyyttä myös ohjelman sisällä. Kampanjaan kuului myös muistuttavaa tv- ja netti-tv-mainontaa MTV:n medioissa paikallisesti.

Tulokset: Kuluttajien tietoisuus yrityksen hinaus- ja tiepalveluista kasvoi merkittävästi kampanjan vaikutuksesta.


”Falck yhdistetään edelleen vahvasti turvallisuuteen ja vartiointiin. Halusimme kuluttajat tietoiseksi hinaus- ja tiepalveluidemme tarjonnasta luontevalla ja kustannustehokkaalla tavalla. Lähdimme mukaan Suomen surkein kuski tv-ohjelman kumppaniksi - viestillä ´Surkeille kuskeille ja varmemmillekin apu on lähellä soittamalla Falckille´. - Operatiivinen johtaja Miika Leppänen, Falck.

Case kokonaisuudessaan on esitelty alla:

*****************************************************

”Hinaus- ja tiepalveluidemme kysyntä tulee paljolti vakuutusyhtiöden ja muiden autoalan toimijoiden kautta. Kuluttajien tietoisuudessa meillä on tällä saralla vielä parantamisen varaa.

Suomen Surkein kuski -ohjelmassa tavalliset ihmiset kohtaavat arjen tilanteita, joissa hinaus- ja tiepalveluille on tarvetta. ”

Yli kahden kuukauden näkyvyys mediassa

”Yhteistyö MTV:n kanssa lähti meille sopivan kokonaisuuden tiimoilta käyntiin keväällä 2014. Toteutimme yli kahden kuukauden näkyvyyden Suomen Surkein kuski -ohjelman ympärillä. Tämän lisäksi kampanja sisälsi muistuttavaa mainontaa MTV3- ja Sub-kanavilla ja MTV Katsomossa. Se oli meille sopivan kompakti ja tehokas kokonaisuus tavoittamaan autoilijat. ”

Hinauspalveluiden tunnettuus kuluttajissa kasvoi

”Tutkimustulokset kampanjan jälkeen osoittivat, että hakemamme hinaus- ja tiepalveluiden tunnettuuden kasvu oli lähtenyt selkeästi nousuun.

Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön, joka toi meidät lähemmäksi kuluttajia. Koska välitöntä hinauksen tai tiepalvelun tarvetta ei mainostamisella saada aikaan niin meille tärkeämpää on pysyä mielen pinnassa, silloin kun sille tarvetta ilmenee.

Jatkamme taas yhteistyötä Suomen Surkein kuski -ohjelman yhteydessä tulevallakin kaudella”, toteaa operatiivinen johtaja Miika Leppänen Falckilta.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme