Holiday Club vauhditti lomien myyntiä Kingissä

Holiday Club lähti mukaan MTV3:n kevään ison ilmiön, Kingin, ohjelmakumppaniksi alkuvuodesta.

Yhteistyön tavoitteet liittyivät sekä Holiday Club -brändin vahvistamiseen että talvilomien myynnin aktivoimiseen. 

Yli 4.500 jakoi lomafiiliksiä Holiday Clubin Instagram-kilpailussa

Osana kokonaisuutta yhteistyö sisälsi muun muassa Holiday Clubin reaaliaikaisen Instagram-kilpailun #Lomakingi, jossa kuluttajat saivat jakaa omia lomatunnelmiaan ja lähettää lomakuviaan kilpailuun.

”Instagram-kisa ja lomafiilisten välittäminen innostivat eri-ikäisiä ihmisiä ympäri Suomea. Kisa keräsi 4 500 osallistujaa." 

"Lanseerasimme tammikuussa 2015 oman #Lomafiilis-somealustan, jonka tehokkaana starttikampanjana #Lomakingi-kisa toimi. Saimme kerralla käyttöömme lisäkanavan, jossa jo nyt olemme huomanneet että asiakkaamme haluavat kommunikoida kanssamme aktiivisesti”, toteaa Holiday Clubin markkinointiviestintäpäällikkö Hannele Eskelinen.

Talvilomien myynti hyvässä vauhdissa  

"Yhteistyö on tuonut meidät talven aktiivisimpaan loma-aikaan laajojen kuluttajaryhmien mielen pintaan. Jo nyt se on tuonut meille myynnillistä piristysruisketta. Esimerkiksi verkkokauppamyyntimme on kasvanut uusiin ennätyslukemiin."

Mitä muuta yhteistyö sisälsi?

Yhteistyöhön sisältyi 20 sekunnin aktivoiva mainos ennen Kingi-ohjelmaa  ja Instagram-kilpailun voittajien julkistamisspotit, jotka päivitettiin reaaliaikaisesti voittajien kuvilla Kingin mainoskatkoilla.

Lisäksi kokonaisuutta tuettiin vahvalla some-näkyvyydellä mm. nostamalla Instagram-kisaa Holiday Clubin ja MTV yhteisöissä (FB, Twitter ja Instagram). Ja ihmisten lähettämät kuvat jaettiin Holiday Clubin FB-sivustolla myös reaaliaikaisesti.

Haluatko kuulla lisää vastaavanlaisesta ratkaisusta?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme