Ilmiö nimeltä Sara Maria

Pietarsaarelainen Sara Maria Forsberg eli ”Smoukahontas” nousi kansainväliseksi ilmiöksi YouTube-videoillaan, joissa hän muun muassa puhuu eri aksentein. MTV hyppäsi neidon maailmanvalloitusmatkalle ja sai matkakumppaneikseen Microsoftin Lumia-puhelimet sekä Soneran.

Tavoite: Saada huomiota Lumia ja Sonera X -brändeille suuren ilmiön yhteydessä, oman kohderyhmän yhteydessä.

Mitä tehtiin: Microsoftin Lumia ja Sonera X olivat yhteistyökumppaneinaMTV Katsomon yksinoikeudella ostamassa Sara goes LA -nettisarjassa, jossa seurattiin Sara Marian maailmanvalloitusmatkaa USA:han viikon ajan.

Tulokset: Sitoutuneempi kohderyhmä em. brändeille ja kaupallisen kiinnostuksen herääminen.

Vaikka näemmekin tällä yhteistyöllä enemmänkin arvoa brändiin sitouttamisen kautta, ovat myös kaupalliset mittarit näyttäneet positiivisia indikaatteja yhteistyön aikana." - Markkinoinnista vastaava Miko Paassilta, Microsoft-puhelimet.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme