Kauppakeskus Kamppi valjasti Tähdet, tähdet

MTV:n ilmiöitä voi hyödyntää monipuolisesti ja räätälöidysti myös paikallisesti. Ja se voi olla ihan jotain muutakin kuin tv-mainontaa. Tästä esimerkkinä kauppakeskus Kamppi.

Helsinkiläinen Kauppakeskus Kamppi lähti alkuvuodesta 2015 mukaan Tähdet, tähdet -ohjelman toisen kauden ohjelmayhteistyökumppaniksi. Kamppi  hyödyntää aktiivisesti ohjelmaa sen omassa markkinoinnissaan. 

Mitä yhteistyö sisälsi?

Tähdet, tähdet -lehdistötilaisuudessa julkistettiin uuden kauden tähdet näyttävästi kauppakeskus Kampissa alkuvuodesta 2015.

Yhteistyö sisäsi laajasti aktivointia niin Kauppakeskus Kampin, MTV3:n kuin Tähdet, tähdet -some-yhteisöissä sekä mtv.fi ja kamppi.fi -nettisivuilla. Myös mobiili- ja nettitelevisiomainontaa hyödynnettiin aktiivisesti.

Lisäksi Kamppi sai jaettavaksi omille kohderyhmilleen lippuja Tähdet, tähdet -tilaisuuksiin keväällä. 

Vuorovaikutusta sosiaalisessa mediassa

”Kampin ja Kampin asiakkaiden läsnäolo sosiaalisessa mediassa on aktiivista ja vuorovaikutteista. Uudenlainen ohjelmayhteistyömuoto vahvalla sosiaalisen median kärjellä tuntui heti meidän jutulta", kertoo Kampin kauppakeskuspäällikkö Heli Vainio ja jatkaa:

"Haluamme Kampissa tuoda asiakkaillemme elämyksiä ostoshetkiin. Näin ollen viihdyttävän ja iloisen Tähdet, tähdet -ohjelman ympärillä tapahtuva yhteistyö niin Kampissa tähtien lanseerauksella kuin sosiaalisessa mediassa oli luonteva tapa toimia."

"Maikkari on vahva some-toimija ja sellaisen yhteistyökumppanin kanssa on hyvä lähteä rakentamaan uusia yhteistyömuotoja", toteaa Heli lopuksi.

Haluatko kuulla lisää vastaanvanlaisesta ratkaisusta?


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme