Kiinteistömaailma Lahti tekee tuloksellisia kotikäyntejä

Paikallisella tv-mainonnalla Lahden Kiinteistömaailma, yrittäjä Juha Hirvonen, on erottautunut kilpailijoistaan ja saanut enemmän myös kotikäyntejä.

Tavoitteet: Kiinteistömaailman tavoitteena on olla Suomen paras kiinteistövälitysyritys asiakastyytyväisyydessä.

Mitä tehtiin: Kiinteistömaailma Lahti toteutti kahden kuukauden tv-kampanjan MTV3-kanavalla syksyllä 2014, paikallisesti.

Tulokset: Olen saanut näkyvyyttä ja uusia asiakkaita sekä tunnettuuden kasvua Päijät-Hämeen alueella.

”Kiinteistönvälityksessä henkilökohtainen kontakti on tärkeää. Televisio tuo palvelun läheisemmäksi ja henkilökohtaisemmaksi. Sitä kautta olen saanut myös uusia kotikäyntejä.”-yrittäjä Juha Hirvonen, Kiinteistömaailma Lahti

Haluatko kuulla lisää vastaanvanlaisesta ratkaisusta?


Lue menestystarina kokoaisuudessaan:

Kiinteistömaailma on alansa tunnetuin brändi, jonka mielikuvan eteen tehdään jatkuvaa työtä. Sen tavoitteena on olla Suomen paras kiinteistönvälitysyritys asiakastyytyväisyydessä.

” Lahden Kiinteistömaailman yrittäjänä halusin markkinointikampanjalta ennen kaikkea näkyvää esillä oloa ja pidempi-aikaista vaikusta. Syksyn kampanjamme kesti kaksi kuukautta. Sen tavoitteena oli lisätä tunnettuutta ja erottautumista kilpailijoista Päijät-Hämeen alueella. Myös mainonnan viesti, asiakas keskiössä, oli tärkeä saada mediassa läpi. Kampanja sisälsi kaksi ytimekästä kymmenen sekunnin mainosta, joissa toistui yhtenäinen viesti.”

Pitää pysyä asiakkaiden mielen pinnassa

”Tein ensimmäisen lyhyemmän kampanjan viime vuonna MTV3-kanavalla ja nyt tänä syksynä hyvien kokemusten myötä päädyin pidempään kokonaisuuteen, toteaa yrittäjä Juha Hirvonen, Kiinteistömaailma Lahti.

”Olen varsin tyytyväisiä yhteistyöhön MTV:n kanssa. Haasteellisessa markkinatilanteessa on ensiarvoisen tärkeää pitää palvelu iskukykyisenä ja brändi asiakkaiden niin kuin potentiaalistenkin mielen pinnassa.”

”Vaikkakin kampanjoinnin vaikutuksia on vaikea mitata suoraan businekseen, on se tuonut uusia kotikäyntejä ja aktivoitumista sillä rintamalla. Toki on hyödyllistä, että nyt ainakin mainontamme muistetaan paremmin ja todennäköisesti se poikii yhteydenottoja myös pidemmälläkin aikavälillä.” 


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme