MPY tavoitti päättäjä-kohderyhmän sisältömarkkinoinnilla MTV.fissä

ICT-ratkaisuja yrityksille tarjoava MPY Palvelut Oyj kokeili natiivimainontaa MTV.fissä osana Pelimies-ohjelmayhteistyötä. Sisältömarkkinoinnin ratkaisut tavoittivat päättäjä-kohderyhmän ja toivat yhteydenottoja.

Natiivimainonnan ratkaisuihin kuului kaksi toimitusjohtaja Pekka Mettälän blogikirjoitusta:

MPY Palvelut Oyj:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Mari Tuovinen kertoo lisää yhteistyöstä:

"Lähdimme vahvistamaan 2016 vuoden alussa MPY:n brändiä ja tunnettuutta valtakunnallisesti. Osana tätä tehtiin brändi-ilmeen uudistus ja siirryimme vahvasti sisältömarkkinoinnilla tukemaan liikevaihdon kasvua."

"Yhteistyö MTV:n kanssa onnistui yli odotusten. Rohkea päätöksemme lähteä mukaan Huippujengi-yhteistyöhön keväällä 2016  sekä yhteistyön ympärille rakennettu sisäinen ja ulkoinen yritysilmeen ja -viestin lanseeraus, nosti tunnettuuttamme valitussa kohderyhmässä. Kun vielä jatkoimme yhteistyötä syksyllä Pelimies-ohjelmassa ja yhdistimme siihen entistä vahvemmin MTV:n sähköiset sisältömarkkinoinnin keinot, onnistui vuosi kokonaisuutenaan yli odotusten.

"Sisältömarkkinointi saavutti meillä valtakunnan medioista merkittävimmät lukijamäärät päättäjissä ja toi verkkosivuillemme liikennettä sekä suoria yhteydenottoja yrityksen johtoon ja myyntiin."

Haluatko kuulla MTV:n sisältömarkkinoinnin ratkaisuista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme