Paikallinen kampanja MTV3:lla ja Katsomossa toi liikennettä Nesteelle

Neste Huttunen on Kotkan alueen tunnetuimpia liikenneasemia.


Neste Huttunen, Kotka

Kampanjan tavoite: Lisätä autonvuokrausta ja kasvattaa myyntiä kahviossa.

Mitä tehtiin: Tv-mainontaa MTV3-kanavalla ja verkkomainontaa MTV Katsomossa Kymenlaakson alueella.

Tulokset: Mainonta toi uusia asiakkaita ja mainostettavien tuotteiden kysyntä kasvoi.

"MTV:n sähköiset mediat tulevat kuulumaan palettiimme myös jatkossa. Fiilikset ovat erittäin positiiviset!", - kauppias Simo Huttunen, Neste Huttunen.

Case kokonaisuudessaan on esitelty alla:

*****************************************************

Neste Huttunen on Kotkan alueen tunnetuimpia liikenneasemia. Huoltoasemapalveluiden lisäksi asema tarjoaa peräkärryjen ja auton vuokrausta sekä pienen kahviomyymälän tuotteita.

Kampanjan tavoitteena oli lisätä auton vuokrausta ja kaasun myyntiä sekä saada asiakkaat tankkauspisteeltä myös sisälle kahvilaan. Kesäkaudella tehtyyn kampanjaan kuului alueellinen tv-mainonta sekä verkkomainonta Katsomossa, kohdistettuna Kymenlaakson alueelle.

Mainostettavien tuotteiden ja erityisesti vuokra-autojen kysyntä kasvoi erittäin korkealle tasolle kolmen kesäkuukauden kampanjoinnin aikana. Mainonta huomattiin, ja se toi myös paljon uusia asiakkaita.

”MTV:n sähköiset mediat tulevat kuulumaan palettiimme myös jatkossa. Fiilikset ovat erittäin positiiviset niin kaupallisesti ajateltuna kuin tunnetasollakin”, kertoo Simo Huttunen Nesteeltä.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme