Perinteikäs Tampereen Sähkölaitos vahvisti imagoaan MTV:n Suomi100-juhlamainoksella

Markkinointipanostuksiaan kasvattanut Tampereen Sähkölaitos viesti MTV:n Suomi100-erikoisratkaisulla perinteistään ja arvoistaan. 

Menestystarina lyhyesti:

Tavoite: Tunnettuuden ja näkyvyyden kasvattamista Pirkanmaalla. Mielikuvallinen tavoite on korostaa yrityksen arvoja ja vastuullisuutta.

Mitä tehtiin: MTV:n Suomi100-erikoisratkaisu, jota ajettiin neljän kuukauden ajan MTV3-kanavalla alueellisesti Pirkanmaalla.

Tulokset: Mielikuvalliset tavoitteet täyttyivät ja mainonnasta saatiin paljon positiivista palautetta.

”Mielikuvaa vahvistavalla tv-ratkaisulla rakensimme vahvan pohjan tuotemarkkinoinnille.” – Pertti Suuripää, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Tampereen Sähkölaitos.

Lue menestystarina kokonaisuudessaan:

Tampereen Sähkölaitos on palvellut asiakkaitaan jo vuodesta 1888. Tampereen kaupungin omistama sähkölaitos on moderni energiakonserni, joka toteuttaa parhaillaan voimakasta energiakäännettä fossiilisista tuotantopolttoaineista kohti uusiutuvia energiamuotoja. Yhtiön asiakkaina ovat sekä kuluttajat että yritykset.

”Tampereen Sähkölaitoksen tavoitteena on kasvattaa tunnettuutta Pirkanmaalla ja yleisesti sähköalalla. Myös työnantajamielikuvan nostatus on yksi yrityksen markkinoinnin tavoitteista”, kertoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Pertti Suuripää Tampereen Sähkölaitokselta.

”Markkinoinnin palettiimme kuuluu monipuolisesti tv-mainontaa, radiota ja sosiaalista mediaa. Olemme lisänneet markkinointipanostuksia, koska haluamme erottautua kilpailijoista omalla viestillämme. Kokeilemme erilaisia ratkaisuja, tarkoituksemme on kohdistaa mainontaa juuri sopivalle kohderyhmälle parhaalla mahdollisella mediaratkaisulla.”

”MTV:n Suomi100-erikoisratkaisulla halusimme viestiä perinteistämme ja arvoistamme: olemme vastuullinen ja läheinen sähköyhtiö. Esitimme mainostamme alueellisesti neljän kuukauden ajan MTV3-kanavalla.”

”Saimme tyylikkäästä mainoksesta paljon positiivista palautetta: mainos on koettu sopivan hyvin Suomi100-teemaan. Tällä ratkaisulla olemme rakentaneet vahvan pohjan tuotemarkkinoinnille.”

Kiinnostuitko MTV:n Suomi100-erikoisratkaisusta?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme