PESTI tavoitti hienoin tuloksin paikalliset ammattiosaajat

Itä-Suomessa paikallisesti toimiva PESTI Henkilöstöpalvelu Oy kampanjoi MTV3:lla ja kasvatti työnhakijamääräänsä jopa 40 prosentilla. Paikallinen kampanjointi vaikutti positiivisesti myös yrityksen liikevaihtoon.

PESTI logo

PESTI Henkilöstöpalvelu Oy on Itä-Suomessa toimiva yritysten ja yhteisöjen henkilöstöpalveluihin sekä työntekijöiden monipuoliseen työllistämiseen erikoistunut yritys. Palvelevat aluetoimistot sijaitsevat Joensuussa, Kuopiossa, Savonlinnassa ja Varkaudessa. Helmikuussa 2012 PESTI avaa aluetoimiston myös Mikkeliin.

"Palvelumme ovat henkilöstövuokraus, rekrytointi ja suorahaku sekä palveluratkaisut. Olemme tuotteistaneet palvelumme sydämellä asiakkaitamme kuunnellen. Tehtävänämme on tarjota yrityksille oikeat tekijät oikeisiin töihin", kertoo aluejohtaja Anne Lahti (kuvassa).

"Olemme kasvuhakuinen yritys. Tavoitteemme on olla vuonna 2015 sekä Itä-Suomen suurin että valtakunnallisesti merkittävä asiakaskohtaisten ja sähköisten henkilöstöpalvelujen asiantuntijaorganisaatio. Panostamme olemassa oleviin asiakassuhteisiin ja haemme myös uusia yhteistyökumppaneita," Lahti jatkaa.

Kampanjoilla haettiin uusia työnhakijoita ja asiakasyrityksiä

Anne Lahti, PESTI Oy

"PESTIn tunnettuus luotettavana ja helposti lähestyttävänä, paikallista yritystoimintaa tuntevana yhteistyökumppanina on toimialueellamme erinomainen. Haluamme levittää tätä tunnettuuttamme myös kasvualueillemme", kertoo Lahti.

PESTI on käyttänyt aikaisemmin markkinoinnissaan pääasiassa painettua mediaa. Yritys päätti testata MTV3:n paikallista mainontaa ensimmäisen kerran keväällä 2011.

Kampanjan tavoitteena oli aktivoida Pohjois-Karjalan ja Savon työnhakijoita ja yrityksiä PESTIn asiakkaiksi. Kohderyhminä olivat yritykset, yhteisöt ja työntekijät.

Kevään kampanjan hyvien tulosten pohjalta kampanja toistettiin MTV3:lla syksyllä 2011.

Mainonta toi uusia osaajia PESTIn asiakkaiksi

Kahden MTV3:lla paikallisesti esitetyn kampanjan avulla PESTI tavoitti runsaasti uusia osaajia.

"Mainonnan vaikutus näkyi konkreettisesti työnhakija- ja työntekijämäärämme kasvamisessa. Myös liikevaihtomme kasvoi. Esimerkiksi jo ensimmäisen viisi viikkoa kestäneen kevään kampanjan aikana työnhakijoiden määrä kasvoi lähes 40 %. Kampanja kasvatti mukavasti myös työntekijämääräämme ja luonnollisesti liikevaihtoamme", kertoo Lahti tuloksista.

"Markkinoinnissa luotamme jatkossakin TV:n ja sähköisten medioiden tuomiin markkinointimahdollisuuksiin. Yhteistyö MTV3:n kanssa on ollut asiantuntevaa ja toimivaa. Jatkamme yhteistyötä, ja uusi kampanjamme käynnistyy jälleen helmikuussa", Lahti toteaa tyytyväisenä.

Lue lisää

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme