Pohjanheimo sai uusia asiakkaita

Pohjanheimo on miesten pukeutumisen erikoisliike, joka tarjoaa laadukkaita vaatteita kengistä päällysvaatteisiin. Se on saavuttanut vankan maineen hyvän palvelun ja laatutuotteiden liikkeenä Tampereella ja lähikunnissa.

Kampanja sai myös nuorempaa asiakaskuntaa liikkeelle

"Kohderyhmänämme ovat laatua arvostavat miehet, jotka ovat valmiita satsaamaan pukeutumiseen hieman keskivertoa enemmän.Kampanjan tavoitteena oli viestiä uudistuneesta liikkeestä ja uudesta liikepaikasta tavalla, joka poikkeaa markkinasta – tässä onnistuttiin myös kuluttajapalautteen perusteella."

"Täydellisen uudistumisen myötä asiakaskuntamme on kasvanut enemmän nuorekkaaseen suuntaan, joskin kaikki aiemmatkin tuotteet ja koot ovat edelleen saatavilla."

TV-mainonta toi asiakasvirtaa

"Aloitettuamme Maikkarin kanssa yhteistyön näimme välittömästi sen vaikutukset myynnissä."

"Kampanjat toimivat paremmin kuin uskalsimme odottaa. Asiakkaat löysivät uuteen paikkaamme hyvin ja olivat jopa yllättyneitä liikkeemme tasosta ja valikoimasta. Myynti on kampanjan aloituksen jälkeen yli kaksinkertaistunut. Suunta on edelleen samansuuntainen, eli myynti on tasaisessa kasvussa ja kasvua on tullut kuukaisittain.Kampanjan myötä myös uudet asiakkaat löysivät uudistuneen liikkeen."

”TV-mainonta on tehokasta ja yllättävänkin edullista. Ja mikä tärkeintä, se on nostanut brändimme tasolle, jolle se kuuluukin. Maikkarin ammattitaitoiselle henkilökunnalle erityiskiitos palvelusta – näkemys kampanjasuunnittelusta on ollut ensiluokkaista.”, kiittelee kauppias Mikko Hautanen Pohjanheimo Oy:stä.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme