Puuilo kasvoi koko perheen tavarataloksi Posse-yhteistyöllä

Tavoite: Tehdä Puuiloa tunnetuksi laajemmalle yleisölle - myös nuorempien tietoisuuteen.

Mitä tehtiin: Monimediallinen yhteistyö MTV3:n Posse-ohjelmassa ja MTV:n digitaalisissa medioissa.

Tulokset: Tunnettuus kasvoi ja saatiin kaupallisia tuloksia aikaan. Katso yhteistyön konkreettiset tulokset ja Puuilon toimitusjohtaja Markku Tuomaalan kommentit videolta!

Kerromme mielellämme lisää

MTV:llä on tarjota mainostajan tarpeita ja kohderyhmiä varten monimediallisia elementtejä, joilla saat kaupallisia tuloksia aikaan. 

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme