Radiokampanja sai kuluttajat osallistumaan Skingain-kampanjaan

Tavoite: Skingain -kollageeni-ihonhoitotuotteen tunnettuuden sekä myynnin kasvattaminen.

Mitä tehtiin: Radio Novalla rekrytointiin 100 naista Skingain tuotetestaajaksi. Kuluttajien kokemuksista tuotettiin henkilökohtaisia Skingain-suositteluspotteja, jotka kuultiin Radio Novalla.

Tulokset: "Skingainin myynti kasvoi kampanjan ansiosta huimat 81 %. Testaajien aidot kokemukset otettiin vastaan positiivisesti, ne vahvistivat ja rakensivat brändin luotettavuutta." -Myyntijohtaja, Mika Cederberg, Med-Eq.



Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme