Tallink Silja ja Finnmatkat: Studio55.fi-yhteistyöllä tuloksia

Tallink Silja ja Finnmatkat ovat olleet yhteistyökumppaneina Studio55.fi -kokonaisuudessa lähes alusta lähtien. Katso haastatteluista, minkälaisia tavoitteita yhteistyölle on ollut ja miten ne ovat toteutuneet.

Kati Heiniö, Tallink Silja Oy: "Tavoitteena kasvattaa matkustajamääriä alkuviikon risteilyille"

Katsomo-video ei ole saatavilla

Tiina Sirén, Finnmatkat Oy: "Haluamme olla vuorovaikutuksessa meille tärkeän kohderyhmän kanssa"

Katsomo-video ei ole saatavilla

Haluatko tavoittaa yli 50-vuotiaat?

Studio55.fi-ohjelmakokonaisuus on suunniteltu aikuisen yleisön iloksi. Studio55.fi-konsepti sopii kaikille toimialoille, jotka haluavat tavoittaa yli 50-vuotiaan yleisön.

Tv-ohjelma kerää päivittäin noin 42 prosentin katseluosuuden ja tavoittaa viikon aikana noin 600 000 katsojaa. Valtaosa katsojista on yli 55-vuotiaita, etenkin naisia. Kohderyhmää kuunnellaan tarkasti ohjelman sisältöä suunniteltaessa.

Koukuttavia teemoja tv:ssä ja verkossa

Joka arkipäivä lähetettävän Studio55.fin ydintä ovat tv-ohjelman asiantuntijaosuudet ohjelmayhteistyökumppanin kanssa yhdessä sovitun aiheen ympäriltä.

Joka päivälle on oma teemansa:

• maanantaisin "Terveys ja hyvä olo"

• tiistaisin "Tästä puhutaan" eli yhteiskunnalliset ja kaikkia puhuttavat aiheet

• keskiviikkoisin "Mennään matkalle"

• torstaisin "Lähipiiri voimavarana" eli kotiin ja perheeseen liittyviä aiheita

• perjantaisin "Irti arjesta"

Asiantuntijaosuuden käsittelyä jatketaan Studio55.fi-verkkosivulla, joka tavoittaa sitoutuneet käyttäjänsä hyvin. Asiantuntijaosuutta voi netissä tukea esimerkiksi artikkeleilla, kilpailuilla, testiryhmillä, kyselyillä ja aktivoivalla display-mainonnalla.

Kysy lisää yhteistyöstä myynnistämme.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme