TV-mainonta toimi asiakashankinnan tukena

Antti Hyvärinen, Aateli Remontit Oy

Kodin remontointiyritys Aateli Remontit Oy on alansa markkinajohtaja Kajaanissa.

Kampanjan tavoite: Tiedottaa uuden myymälän avajaisista ja Nelko keittiöt -yhteistyön aloittamisesta.

Mitä tehtiin: Kampanja kolmena iltana MTV3-kanavan Kainuun alueella.

Tulokset: 35 - 40 % enemmän kävijöitä myymälässä kuin aikaisemmilla markkinointitoimenpiteillä.

"TV on loistava mainosväline ja hyvä asiakashankintamuoto muiden joukossa. Yllätyin positiivisesti tv-mainonnan tehokkuudesta!", - toimitusjohtaja Antti Hyväri, Aateli Remontit Oy.

Lue case kokonaisuudessaan alla:

**********************

Kodin remontointiyritys Aateli Remontit Oy on alansa markkinajohtaja Kajaanissa ja yritys tunnetaan laadukkaana remontoijana. Yrityksen tavoitteena on toteuttaa asiakaslähtöisiä kodin remontteja ja saada tyytyväisiä asiakkaita. Kohderyhmänä ovat yksityiset omistusasuntojen omistajat.

"TV-mainonta oli meille uutta ja mainostimme kolmena iltana MTV3-kanavan Kainuun näkyvyysalueella. Halusimme kertoa uuden myymälän avajaisista ja Nelko keittiöt -yhteistyön aloittamisesta", taustoittaa toimitusjohtaja Antti Hyväri Aateli Remontit Oy:sta.

" TV-kampanja toi 35-40% enemmän kävijöitä kuin aikaisemmat toimenpiteet."

"TV on loistava mainosväline ja hyvä asiakashankintamuoto muiden joukossa. Yllätyin positiivisesti tv-mainonnan tehokkuudesta!", kertoo Antti Hyväri.


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme