TV toi lisää asiakkaita

Pihlajalinnan terveyspalveluille kysyntää

Terveyspalveluja tuottavalle Pihlajalinnalle tunnettuuden kasvu ja monipuolisen palvelumielikuvan rakentaminen ovat yrityksen menestystä edistäviä tekijöitä. Viime syksyinen, ensimmäinen tv-kampanjointi oli onnistunut. Sen vaikutukset näkyivät asiakasmäärien kasvussa.

Pihlajanlinna Oy on Suomen suurin, kotimainen terveyspalveluiden tuottaja, jolla on Pirkanmaan lisäksi toimipisteitä Etelä-Suomessa ja Lapissa.

Markkinoinnin tavoitteena Pihlajalinnalla on tunnettuuden lisääminen ja sen myötä myös liikevaihdon kasvattaminen.

Sähköiset informaatiokanavat ovat tätä päivää

”Sähköisiä medioita käytetään yhä enemmän informaatiokanavina, siksi lähdimme laajentamaan medianäkyvyyttämme perinteisempien medioiden rinnalla sähköisempään suuntaan”, toteaa toimitusjohtaja Mikko Wirén, Pihlajalinna Oy:stä.

”Asiakaskuntamme ikärakenne huomioiden tarvitsimme käyttöömme median, jolla tavoitamme kaikki kohderyhmämme tehokkaasti. Valitsimme tästä syystä ensimmästä kertaa MTV3-kanavan mukaan mainosvalikkoomme, hyvin tuloksin.”

Asiakasmäärät kasvuun tv-näkyvyyden myötä

”Toteutimme syksyllä 2012 kolme kampanjaa paikallisesti Maikkarilla. Loppuvuodesta havaitsimme selvästi lisääntyvät asiakasmäärät lääkäriasemilla, varsinkin Tampereen Pihlajalinnan lääkärikeskuksessa, joka olikin kampanjan päätavoite.”

”Olemme kiinnostavampi nyt myös työnantajana. Työhakemusten määrät ovat kasvaneet televisionäkyvyyden myötä merkittävästi.”

"Vaikka meillä ei ollut aiempaa kokemusta televisiosta niin yhteistyö MTV3:n kanssa sujui mutkattomasti. Asiakkaana arvostan myös sitä, että saimme kampanjan jälkeen tietoa kampanjamme toimivuudesta. Loppuraportti antoi meille tietoa siitä, miten kohderyhmämme oikeasti tavoitimme."

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme