VitaePro laajentaa asiakaskuntaa jatkuvalla tv-näkyvyydellä

Tavoitteet:  Saada VitaePro-tuotteelle uusia käyttäjiä sekä vahvistaa jo tuotetta käyttävien brändiuskollisuutta.

Mitä tehtiin: Pitkäjänteistä ja säännöllistä markkinointia, päämediana televisio. 

Tulokset: Asiakasmäärä tasaisessa kasvussa. 

”Jatkuvan markkinoinnin ansiosta tuotteemme on pysynyt elinvoimaisena ja asiakaskuntamme on kasvanut tasaiseen tahtiin. Myös brändimme tunnettuus on säännöllisen tv-mainonnan ansiosta hyvä.”  - markkinointijohtaja Petter Aaserud, VitaeLab AS


Mainonta vahvistaa asiakasuskollisuutta

VitaePro lanseerattiin Suomeen marraskuussa 2008 ja se on kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista ravintolisistä. Siitä lähtien se on tehnyt yhteistyötä MTV:n kanssa ja yhteistyö on tiivistä edelleen. 

”Terveystuotteet on Suomessa kasvava ala, jossa kilpailu kiristyy vuosi vuodelta. Meille on tärkeää erottautua muiden kilpailijoiden joukosta ja pitää tuotteemme kuluttajien mielissä. Tyytyväinen asiakas on kaikkea toimintaamme ohjaava päämäärä.”

”Säännöllisellä tv-näkyvyydellä MTV:n kanavissa VitaePro pysyy kohderyhmämme, yli 45-vuotiaiden mielessä, ja tekee heille helpoksi tutustua tuotteeseemme  ja tilata sitä verkkosivuiltamme."

"Jatkuva medianäkyvyytemme myös vahvistaa kohderyhmämme sitoutumista brändiin. TV-kampanjointi on selvästi lisännyt laadukasta, tuotteesta kiinnostunutta liikennettä tuotesivullemme vitaepro.fi:lle, mikä näkyy myös tuotteen kysynnän kasvuna."

"Seuraavaksi suunnitelmissamme on panostaa MTV:n verkkomedioihin tavoitteena jatkuva kampanjointi myös siellä.”

Haluatko kuulla lisää vastaavanlaisesta ratkaisusta?



Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme