Yhteistyö jääkiekon MM-kisoissa 2012 sai erinomaiset huomioarvot

Jääkiekon MM-kisojen yhteistyökumppaneiden huomioarvot on tutkittu ja tulokset ovat erinomaisia.

Saavutetut huomioarvot ovat erittäin korkeat:

93 % jääkiekkoa seuranneista muisti nähneensä yhteistyökumppanin mainontaa tai yhteistyötunnisteita. Tämä tarkoittaa koko väestössä 82 % huomioarvoja.

74 % lähetyksiä seuranneista koki, että yhteistyöstä oli hyötyä yhteistyökumppanille.

Kolmasosa lähetyksiä seuranneista oli sitä mieltä, että yhteistyö lisäsi kiinnostusta kumppanin tuotetta kohtaan.

(Lähde: TNS Gallup, Mainonnan Atlas Ohjelmayhteistyötutkimus)

Huomioarvot olivat hyvät, mutta minkälaisia tuloksia yhteistyökumppanit saivat kampanjoistaan? Lue lisää ja menestystarinoista.

Tutustu menestystarinoihin

Elisa

Gigantti

Lue lisää

Kysy lisätietoja myynnistämme!

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme