Entistä enemmän vaihtoehtoja alueelliseen mainontaan

TV-mainonta luo mainostajille oivan tasapäiset mahdollisuudet asiakkaidensa tavoittamiseen erilaisista lähtökohdista huolimatta. Samoilla mainoskatkoilla pääsevät esille rinta rinnan niin suuret, valtakunnalliset brändimainostajat kuin pienemmät, alueelliset toimijatkin. Budjeteissa, toimintatavoissa ja suunnittelusykleissä näillä eri ääripäiden mainostajilla voi olla eroa huomattavan paljonkin, mutta tavoitteena kummallakin on yleensä puhutella omia asiakkaitaan mahdollisimman tehokkaasti ja erottuvasti.  Alueellisen mainostajan perspektiivistä tämä valtakunnallisten puheenaiheohjelmien yhdistäminen läheiseksi ja paikalliseksi koettuun mainontaan on kiehtova yhdistelmä.

http://blogit.mtv.fi/spottiblogi/files/2011/05/alueellinen-kohdentaminen-tarkentuu1.jpg

Maikkarin aluemainontaan tulee vuoden 2012 alusta lähtien lisää kohdistusvaihtoehtoja uusien näkyvyys- ja myyntialueiden muodossa. Nykyisten 11 näkyvyysalueen sijasta MTV3:n  aluekartta tulee tarjoamaan 17 eri näkyvyysaluetta. Määrän lisääntymisen myötä entistä useammalla paikallistoimijalla on mahdollisuus hyödyntää tv-mainontaa juuri omalla markkina-alueellaan.

Jatkossa tullaan siis näkemään yhä suurempi määrä alueellista tv-mainontaa. Määrän lisääntyminen ei saa kuitenkaan vaikuttaa mainonnan laatuun, joka on tällä hetkellä hyvällä tasolla. Tämä on helppo todeta esimerkiksi katsomalla viime vuoden parhaiksi aluemainoksiksi valittuja tuotoksia.

Muutokset tarkoittavat luonnollisesti entistä laajempaa asiakaskontaktipintaa ja -määrää meille aluekonttoreista operoiville maikkarilaisille.  Nykytiimeissä kaivataankin lisäresursseja uusille näkyvyysalueille - kiinnostaako sinua liittyä joukkoon?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme