Mediailmiöitä

Spottiblogi

Tuotesijoittelu Julkkis-Big Brotherissa jalkautuu reaaliaikaisesti sosiaaliseen mediaan

Tuotesijoittelu Big Brotherissa on paljon enemmän kuin videoklippejä tapahtumaa seuraavien iltojen TV-lähetyksissä ja Katsomon nettitv-sisällöissä. Esimerkkinä tästä Iron Gymin  kuntoilutuotteiden esittely ja niillä treenaaminen Julkkis Big Brother -talossa keskiviikkona 4.9.2013.

1. klo 11.00 Iron Gymin edustaja saapuu BB-talolle esittelemään asukkaille uusia kuntoilutuotteita. Nettitoimituksemme kuvaa asiakkaan edustajan kunto-ohjaaja Harri Vartiaisen astumassa BB-taloon ja jakaa kuvan Instagramissa aiheeseen liittyvien #hashtagien kera. Kuva näkyi reaaliaikaisesti lähes 4000 #BigBrotherSuomi -seuraajalle ja kerää iltapäivään mennessä lähes 200 tykkäystä. Lähde: Instagram

Instagramissa #bigbrothersuomi

2. Samanaikaisesti BB-taloon menevästä Iron Gym -vieraasta kerrotaan myös Twitterissä #BBSuomi-hashtagin alla lähes 20.000 eri seuraajalle. Lähde: Twitter.

#BBSuomi

3. Myös Facebookissa Big Brother on Suomen isoin ja kaunein viihdeohjelma. Siellä Big Brotherin yli 98.836 FB-fanilla oli mahdollisuus seurata Iron Gym-kuntoiluhetken etenemistä BB-talosta reaaliaikaisesti kuvien ja kommenttien kera. Lähde: Facebook

Facebook.com/BigBrotherSuomi

4. Kuntoiluhetken startattua nettitoimituksemme teki aiheesta uutisen kuvien ja videoklipin kera asukkaista treenaamassa Iron Gymin edustajan ohjeita noudattaen. Big Brotherin verkkosivulla vierailee päivittäin noin 140.000 eri kävijää (4.9.2013). Lähde: ComScore. http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/taloon-asteli-vieras---andy-kehotti-painumaan-pois/1800726

Kaikki tämä some- ja verkkonäkyvyys tapahtuivat reaaliaikaisesti ennen varsinaista Iron Gymin  ”tuotesijoittelunäkyvyyttä” Big Brother Reality -ohjelmassa, joka tulee koosteena Subilta perjantai-iltana klo 22.00 - 23.00 sekä Katsomosta nettitv-catch up:ina.

Tony Stepanow

Kirjoittaja on Big Brotherin Vastaava kaupallinen tuottaja.

Mikäli haluaisit kuulla, miten sinun brändisi voisi jalkautua tämän syksyn kuumimman TV-ilmiön sisältöön, olethan yhteydessä Tonyyn, tony.stepanow@mtvmedia.fi, 050-506 0220.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme