Mediamarkkina

Spottiblogi

Terveiset myyntijohtajalta: Hurmaannu kotimaiseen sisältöön

Lähdimme melkoisella jännityksellä alkuvuoteen, sillä investoinnit kotimaiseen sisältöön juhlavuoden kunniaksi ovat olleet mittavat. Iloksemme saamme todeta, että syksyllä alkaneen Koko ilta kotimaista -teeman ympärille rakennettu ohjelmisto on startannut jopa odotuksiamme paremmin! Kuluttajat haluavat kuluttaa kotimaista sisältöä niin lineaarisen tv:n kuin muidenkin päätelaitteiden kautta.

Muutama esimerkki mainittakoon:

Kaikille tuttu Putous palasi uudistuneena, ja lauantain kaksi ensimmäistä jaksoa ovat tavoittaneet n. 1,7 miljoonaa silmäparia eli parhaillaan lähes puolet tv:n katselusta on kohdistunut MTV3 -kanavalle.

Yökylässä Maria Veitolan ensimmäiset jaksot toivat yli 500 000 katsojaa tv:n ääreen ja kokonaisuudessaan tavoittanut yli 800 000 katsojaa. Lisäksi ohjelma myös sosiaalisen median kautta paljon hyvää palautetta.

Maanantaisin suomalaisia viihdyttävä Suomen kauneimman kodin etsintä on kerännyt myös yli 500 000 silmäparia tv:n ääreen ja tavoittanut niinikään noin 800 000 katsojaa. Ja eikä sovi unohtaa Kokkisotaa, jota moni kuluttaja ja mainostaja taisi jopa hieman odottaa takaisin torstai-iltojen viihdyttäjäksi.

Tässä vain osa kotimaisista menestysstarteista tammikuun osalta. Vielä on tulossa suuria kotimaisia ohjelmailmiöitä kuten Tanssii Tähtien Kanssa, Bumtsibum, Enbuske, Veitola & Salminen, Jääkiekon MM-kilpailut sekä monta muuta upeaa uutta kotimaista sisältöä. Uskallankin heittää teille kaikille toiveen:

”Ole sinäkin yksi meistä suomalaisista - hurmaannu kotimaiseen sisältöön” 

Eli sisältömme toimii, mikä on myös kriittisen tärkeää meille myynnin ihmisille. Vain sisältöjemme kautta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä tavoittavampia ja vaikuttavampia ratkaisuja liiketoiminnan eri haasteisiin.

Olen käynyt korostuneen paljon läpi positiivista ja rakentavaa palautetta, jota niin mainostajat kuin mediatoimistolaiset meiltä odottavat. Palautteiden sisältö ohjaa tekemistämme ja tämän eteen teemme päivittäin ahkerasti töitä.

Olen pahoillani siitä, ettei tämä päivittäinen työ vielä näy riittävän selkeästi kaikkien asiakkaidemme suuntaan, mutta tiedän, että monelle asiakkaallemme tämä muutos on jo näkynyt konkreettisesti hyvin ainutlaatuisena ja tuloksellisena yhteistyönä.

Panostamme mediamyynnin tekemisessä erityisesti kolmeen osa-alueeseen:

  1. Olemme aktiivisempia teidän suuntaanne
  2. Teemme koko ajan enemmän töitä ymmärtääksemme teidän liiketoimintanne haasteet, ja miten voimme osaltamme auttaa näiden haasteiden taklaamisessa
  3. Tuomme työmme kautta entistä enemmän lisäarvoa yhteistyöllemme

Eli kovin yksinkertainen ”kolmen kohdan kompassi” jolla suunnistamme kohti toimivampaa yhteistyötä.

Olemme jo hyvällä tiellä ja menemme kohti kevätaurinkoa aktiivisen ahkeruuden voimin. Muistakaa hurmaantua kotimaiseen sisältöön, se piristää ja valaisee aina.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme