Terveiset myyntijohtajalta: Pöllölaakson eväät vuodelle 2017

Kuukaudet vierivät kovaa vauhtia kohti vuotta 2017. Paljon positiivisia asioita on Pöllölaaksossa tapahtunut syksyn aikana, mikä näkyy sekä erittäin vahvana kaupallisena katsomisena(lokakuussa MTV:n kanavien kaupallinen katseluosuus korkeammalla kuin lokakuussa 2015) että myynnin selkeänä piristymisenä. Sisältöjen suhteen voidaan siis hyvillä mielin todeta että ”Koko ilta kotimaista” hurmaa kuluttajat jokaisena viikon päivänä, niin arkena kuin viikonloppuna.

Hurmaantuminen jatkuu vahvasti myös heti tammikuussa kevään ohjelmiston alkaessa. Muun muassa Putous uusiutuu ja sisällöllisen suunnittelun keskiössä on vahvasti perhekatselu. Jatkamme tasaisesti koko vuoden panostusta kotimaiseen sisältöön niin viihteen, urheilun (MM-jääkiekko, F1, hiihto) kuin uutissisältöjen saralla. Yli 50 % kasvu kotimaisissa sisältöpanostuksissa antaa myös kaupallista etunojaa myynnin tavoitteisiin ja asiakaslähtöiseen tekemiseen.

Keskustelua herättänevät myös 7.11. lanseerattavat MTV:n hinnat vuodelle 2017. Tämä pitää meidät Pöllölaaksossa pirteänä, jotta pystymme konkreettisesti osoittamaan asiakkaillemme 60-vuotiaan MTV:n olevan mielenkiintoisempi ja hyödyllisempi kuin koskaan.

Liikkuvan kuvan ratkaisuissa tv:n ja sisältöjen ohella on olennaisessa roolissa MTV:n digitaaliset ratkaisut niin MTV Katsomossa, MTV.fissä kuin MTV:n sosiaalisen median kanavissa. Erittäin ainutlaatuisen ja tavoittavan digitaalisen kokonaisuuden tavoitehakuisempi tarjoaminen asiakkaidemme käyttöön on yhtenä mediamyyntimme fokusalueena. Tähän panostamme, sillä digitaalisten rajapintojen tuottama lisäarvo kuluttajille suunnatussa kommunikoinnissa kasvaa edelleen. Etenkin MTV:n sosiaalisen median vahva tavoittavuus mahdollistaa hyvin uniikkeja keinoja puhutella hyvinkin kohdennettuja kohderyhmiä.

Innokkaan nöyrästi eteenpäin mennään ja haastakaamme laadullista tekemistä molemmin puolin. Eli lähdetään yhdessä kohti vuotta 2017 teemalla ”laatu korvaa määrän”.

Ensilumi hurmaa aina, joten ollaan varovaisia liikenteessä.

erkka

Kirjoittaja on MTV:n myyntijohtaja.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme