Kuluttajat ja reaaliaikainen markkinointi

Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushankkeeseen kuuluva Leeni Isoviitan lopputyö kartoitti suomalaisten kuluttajien suhtautumista reaaliaikaiseen markkinointiin.

Mikä toimii reaaliaikaisessa markkinoinnissa ja mikä ei? Mitkä ovat markkinoijan "Do's and Don'ts"?

Lataa tiivistelmä:

Lataa yhden sivun tiivistelmä tutkimuksen tuloksista tästä.

Mikä on Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -hanke?

Ammattikorkeakoulu Laurean, MTV:n ja sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion yhteinen Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushanke tähtää suomalaisten kuluttajien verkkokäyttäytymisen ymmärryksen lisäämiseen.

Yhteistyön tiimoilta julkaisemme sekä opinnäytetyötiivistelmiä että laajempia white paper- julkaisuja suomalaisten mediakäytöstä. 

Lopputyöt:


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme