Lataa tiivistelmä: Ostaisiko kuluttaja suoraan some-kanavasta?

Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushankkeeseen kuuluva Sini Vepsäläisen lopputyö (2016) kartoitti, ostaisiko suomalainen kuluttaja suoraan sosiaalisen median kanavasta. Mikä vaikuttaa ostopäätöksen ja varsinaisen ostamisen tekoon?  

Lataa tiivistelmä:

Lataa yhden sivun tiivistelmä tutkimuksen tuloksista tästä.

Mikä on Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -hanke?

Ammattikorkeakoulu Laurean, MTV:n ja sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion yhteinen  Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushanke tähtää suomalaisten kuluttajien verkkokäyttäytymisen ymmärryksen lisäämiseen.

Yhteistyön tiimoilta julkaisemme sekä opinnäytetyötiivistelmiä että laajempia white paper- julkaisuja suomalaisten mediakäytöstä. 

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme