Lataa tiivistelmä: Periscopen käyttö Suomessa

Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushankkeeseen kuuluva Niina Havilehdon lopputyö (2016) kartoitti, mitä suomalaiset kuluttajat hakevat live-video-palvelu Periscopesta ja miten yritykset voivat parhaiten hyödyntää palvelua markkinoinnissaan.

Lataa tiivistelmä:

Lataa yhden sivun tiivistelmä tutkimuksen tuloksista tästä.


Mikä on Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -hanke?

Ammattikorkeakoulu Laurean, MTV:n ja sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion yhteinen  Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushanke tähtää suomalaisten kuluttajien verkkokäyttäytymisen ymmärryksen lisäämiseen.

Yhteistyön tiimoilta julkaisemme sekä opinnäytetyötiivistelmiä että laajempia white paper- julkaisuja suomalaisten mediakäytöstä. 

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme