Miten voit hyödyntää markkinoinnissa MTV:n kuluttajasegmenttejä?

MTV on tehnyt TNS Monitor -tutkimuksen pohjalta kattavan selvityksen suomalaisista mediakäyttäjinä ja kuluttajina. Miten yrityksesi voi hyödyntää MTV:n kuluttajasegmenttejä? Lue lisää!

Tutustu läheisemmin kohderyhmääsi

MTV:n kuluttajasegmenttien avulla tutustut tarkemmin, minkälaisiin ryhmiin suomalaiset jakaantuvat mediakäytön pohjalta.

Segmenttien avulla saat tietoa, minkälaista palvelua he odottavat yrityksiltä ja brändeiltä tai minkälainen markkinointi heihin vetoaa.

>> Voit myös kutsua meidät käymään tunniksi. Workshopin aikana käymme läpi suomalaisten segmentit ja saat mielenkiintoista tietoa kohderyhmästäsi. Ota yhteyttä!

Markkinointiratkaisu, joka puhuttelee kohderyhmääsi

Moni yritys on jo tehnyt oman segmentointimallin brändeilleen tai tuotteilleen.

Tässä tapauksessa pyrimme mallintamaan ja löytämään vastaavuudet MTV:n mediankäyttösegmenteistä.

Näin voimme löytää yhdessä paremmin kohdennettuja mediaratkaisuja yrityksenne omiin segmentteihin peilaten.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme