Suomalaiset mediakuluttajat

Suomalaiset eivät ole keskenään samanlaisia, ja onkin tärkeää ymmärtää erilaisten kuluttajien tarpeet. 

Olemme tehneet TNS Monitor -tutkimuksen pohjalta kattavimman selvityksen suomalaisista mediakuluttajista. Kuva piirtyy heistä myös kuluttajina, jolloin mainostaja voi peilata omia asiakasryhmiään mediakulutukseen.

Suomalaisista mediakuluttajista on erotettavissa kolme pääsegmenttiä, jotka jakautuvat yhteensä kahdeksaan mediakuluttajaryhmään.

Segmentit ovat:

Viihdekeskeiset (mediakuluttajaryhmät Verkottujat ja Viihtyjät)

Digiaktiivit (mediakuluttajaryhmät: Vaikuttajat, Valikoivat ja Vaihtelijat)

Tutustu ryhmiin ja suomalaisiin mediakuluttajina!

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme