Televisiomainonnan vaikutus hakukonekäyttäytymiseen

Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushankkeeseen kuuluva Aino Putkisen ja Minttu Salosen lopputyö (2015) selvitti, miten kuluttajat etsivät tietoa nähtyään yrityksen tv-mainoksen. 

Mitä tietoa mainokseen liittyen etsitään? Miten tv-mainoksella kannattaa ohjata etsimään tietoa verkosta? 

Lataa tiivistelmä:

Lataa yhden sivun tiivistelmä lopputyön tuloksista tästä.


Mikä on Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -hanke?

Ammattikorkeakoulu Laurean, MTV:n ja sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion yhteinen  Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushanke tähtää suomalaisten kuluttajien verkkokäyttäytymisen ymmärryksen lisäämiseen.

Yhteistyön tiimoilta julkaisemme sekä opinnäytetyötiivistelmiä että laajempia white paper- julkaisuja suomalaisten mediakäytöstä. 

Lopputyötiivistelmät:


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme