TV-katselukokemuksen muutos ja 2nd Screen

Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushankkeeseen kuuluva Niina Saaren lopputyö (2015) selvitti, mitä kuluttajat tekevät tietokoneilla, älypuhelimilla ja tableteilla eli ns. 2nd Screen laitteilla tv-katselun ohessa.

Miten 2nd Screen muuttaa tv-katselukokemusta? Miten ja missä tv-ohjelmista keskustellaan mieluiten?

Lataa tiivistelmä:

Lataa yhden sivun tiivistelmä lopputyön tuloksista tästä.


Mikä on Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -hanke?

Ammattikorkeakoulu Laurean, MTV:n ja sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion yhteinen  Kuluttajakäyttäytymisen digitaalisuus -tutkimushanke tähtää suomalaisten kuluttajien verkkokäyttäytymisen ymmärryksen lisäämiseen.

Yhteistyön tiimoilta julkaisemme sekä opinnäytetyötiivistelmiä että laajempia white paper- julkaisuja suomalaisten mediakäytöstä. 

Lopputyötiivistelmät:


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme