MTV Katsomon käynnistysmäärät kasvoivat alkuvuonna

MTV Katsomon videokäynnistysmäärät kasvoivat tammi-helmikuussa 42 % verrattuna vastaavaan ajankohtaan viime vuonna. 

MTV:n Koko ilta kotimaista -kevätohjelmisto toimii hienosti myös Katsomon puolella, mikä on kasvattanut käynnistyksiä ja kävjämääriä. Tässä tilanteessa kannattaa ehdottomasti hyödyntää MTV Katsomon kasvavaa videovarantoa kampanjoissa. MTV Katsomo tuo tutkimusti lisäpeittoa tv-kampanjan.

MTV Katsomon infograafi tammi-helmikuu 2017

Kiinnostaako kampanja MTV Katsomossa?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme