Subin uutuusohjelma Riisutut tavoitti yli puoli miljoonaa suomalaista

Subilla torstaina 9.3. startannut kotimainen Riisutut-seurantareality starttasi menestyksekkäästi ja tavoitti yli puoli miljoona suomalaista.

Riisutut-ohjelma tavoitti 9.3. aloitusjaksollaan 525 000 suomalaista ja sai keskikatsojamääräksi 278 000. Ohjelma kiinnosti erityisesti nuoria ja enemmistö katsojista oli naisia. Katseluosuus oli 15-34-vuotiaissa peräti 28 % ja 15-44–vuotiaissa naisissa yli 24 %.

Perinteisen tv-katselun lisäksi ohjelma keräsi myös MTV Katsomossa yli 20 000 videokäynnistystä.

– Subin uutuus Riisutut starttasi hienosti ja ohjelman katsojaprofiili painottui odotusten mukaisesti naisyleisöön. Ohjelman teema istuu hienosti tähän aikaan, pysäyttäen sekä ohjelman osallistujat että katsojat miettimään eri näkökulmista elämän perusasioita kuten syöminen, nukkuminen, töissä käynti, harrastukset, rahankäyttö ja sosiaalinen kanssakäyminen ystävien sekä perheen kanssa. Runsaassa somekeskustelussa on pohdittu pääosin älykkäästi sisällöllistä ydinkontekstiä eli ihmisen suhdetta materiaa kohtaan ja sitä mikä kullekin luo elämässä merkitystä, iloitsee Subin kanavapäällikkö Lauri Ogawa.

Lähde: Finnpanel TV-mittaritutkimus, tavoittavuus = vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoista katselua, MTV Katsomo comScore DAx

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme