Tee tehokasta mainontaa - aktivoi radiolla

Radio koetaan läheiseksi mediaksi ja siksi sen suositteluvoima on suuri.

Huomioi kuunteluhetki ja konteksti

Radio kulkee mukana ihmisten päivässä. Mitä paremmin suunnittelussa huomioidaan konteksti ja kuunteluhetki, sitä paremmin mainontaan suhtaudutaan ja se vaikuttaa.

Radio koetaan läheiseksi mediaksi ja siksi sen suositteluvoima on suuri. Radion rooli eri tavoin aktivoivana mediana näyttäisi vahvistuneen.

Aktivoivasta radiomainonnasta pidetään

Tutkimusten mukaan aktivoiva mainonta radiossa muistetaan ja siitä pidetään aiempaa enemmän.

Myös radion puolella tunnistettavuus, brändin vahva läsnäolo, brändille ominaiset tutut symbolit, sloganit ja musiikki lisäävät mainonnan erottuvuutta ja muistamista.

Lue lisää aiheesta:

Kirjoittaja: Kirta Palmroth, MTV:n Insight Manager

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme