Tee tehokasta mainontaa - hyödynnä median vahvuuksia

Mainonnan määrän kasvaessa mainonnan erottuvuus on noussut tapetille. Miten eri medioiden vahvuudet kannattaa hyödyntää?

Mitä tapahtuu huomioarvoille?

Sekä mainostajat että toimistot ovat tuoneet esiin huolensa laskevista mainonnan huomioarvoista. Kaikki huomioarvot eivät kuitenkaan ole laskusuuntaisia. Mainonta, joka ottaa huomioon valitun median vahvuudet suorittaa edelleen hyvin, jopa paremmin kuin koskaan.

Hyödynnä median vahvuuksia

Lue lisää, miksi kannattaa hyödyntää median vahvuudet niin mediasuunnittelussa, mutta myös itse mainonnan sisällössä ja toteutuksessa.

Kirjoittaja: Kirta Palmroth, MTV:n Insight Manager

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme