Tee tehokasta mainontaa - kohdenna verkossa

Display-mainonnan huomioarvot ovat kasvussa, sillä verkkomainonta on kuluttajille relevantimpaa kuin ennen.

Kohdennus tehostaa display-mainontaa

Tarkemmat kohdentamismahdollisuudet netissä ovat tehostaneet display-mainonnan vaikutuksia monella eri tasolla. Yleisödatalla kohdennetuissa kampanjoissa CTR:n noste on keskimäärin 25 % korkeampaa kuin kohdentamattomissa kampanjoissa.

Myös näyttöajat ovat keskimäärin korkeammalla tasolla.

Tästä luontevana jatkumona myös display-mainonnan huomioarvot ovat kasvussa. Vuodesta 2011 mainonnan keskimääräinen huomioarvo on noussut 6 % -yksikköä.

Kohdennuksesta kaikki hyöty

Mainonta netissä on myös kuluttajalle relevantimpaa kuin aiemmin. Ihmiset kokevat kuuluvansa paremmin kampanjan kohderyhmään.

Jotta yhä paremmista verkon kohdentamismahdollisuuksista voidaan ottaa kaikki hyöty irti, on mainonnan sisältöön kiinnitettävä enemmän huomiota suunnittelussa ja kohdentamisessa.

Lue lisää aiheesta:

Kirjoittaja: Kirta Palmroth, MTV:n Insight Manager

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme