Miten eri mediat eroavat toisistaan?

Kun mietitään, mitä mediaa kannattaa käyttää mihinkin, pohdi haluatko tavoittaa uusia asiakkaita vai sitouttaa olemassa olevaa asiakaskuntaa.

Esimerkiksi TV-mainonta on tavoittavuudeltaan ja vaikuttavuudeltaan todella hyvä kanava kysynnän luomiseen, kun taas sosiaalisen median kanavat ovat hyviä olemassa olevan asiakaskunnan sitouttamiseen. Hakukoneoptimoinnilla ja -mainonnalla taas ohjataan syntyvää kysyntää oman yrityksen palveluiden pariin.

Aluemyynnin johtaja Sauli Asikainen kokosi neljä faktaa medioiden eroista:

 
4 Faktaa Medioiden eroista

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme