Toimiiko TV-mainonta enää?

TV on medioista se, jonka parissa vietetään eniten aikaa. Se on myös tavoittavin:  TV tavoittaa keskimäärin noin 70 % suomalaisista päivässä ja 90 % viikossa. Se, mikä on muuttunut, on katsomistapa.

Meillä on käytössä laajempi laitevalikoima, jonka kautta katsotaan TV:n sisältöä ja mediaa käytetään yhä enemmän päällekkäin. Tutkimus- ja data-analyytikko Kirta Palmroth kokosi neljä faktaa TV:n katsomiseen ja mainontaan liittyen:

4 faktaa TV:n katsomisesta


MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot