Mainos
Mainos

Sisältää hurjasti proteiinia – tee itse syksyinen välipalaherkku

Syksyinen smoothie valmistuu tuoreista raaka-aineista viidessä minuutissa!

Smoothiet ovat mitä oivallisinta herkkua sekä aamu- tai iltapalaksi että välipala-aikaan nautittavaksi. Poimi resepti proteiinipitoisen ja syksyisen omenasmoothien valmistamiseen!

Syksyllä omenat ovat parhaimmillaan ja kotipihan ilmaisia herkkuja voi hyödyntää muuallakin kuin omenapiirakassa: esimerkiksi smoothien joukossa. Oikeilla raaka-aineilla omenoista saa aikaan proteiinipitoisen juoman, joka pitää nälän poissa pitkään.

Yhdessä annoksessa smoothieta on noin 9 grammaa proteiinia ja 137 kaloria.

Syksyinen omenasmoothie

0,8dlkananmunan valkuaisia
2isoa omenaa pilkottuna
2,4 dlvaniljanmakuista soijajuomaa
1/4 tlkanelia

Sekoita kananmunan valkuaiset ja omenat tehosekoittimessa, kunnes seos on tasaista.
Lisää joukkoon soijajuoma ja kaneli.
Sekoita seos tasaiseksi ja nauti heti!

Osittainen lähde: allwhiteseggwhites.com

MTV LIFESTYLE

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme