Mainos
Mainos

"Edellinen asiakas tietää, osasiko remonttifirmasi tehtävänsä"

Kuluttajankin kannattaa olla tarkkana oman kotinsa remonttia kilpailuttaessa. LähiTapiolan Jari Raatikainen neuvoo pyytämään yritykseltä 3–5 edellisen asiakkaan yhteystiedot.

– Ellei näitä saa, on syytä olla tilaamatta mitään. Aiemmat asiakkaat osaavat kertoa, miten kokonaisuus toimi ja oliko jälki ja työt mitä sovittiin.

Myös kuluttaja voi tarkistaa yritysten taustat esimerkiksi Suomen Asiakastiedosta, Tilaajavastuu-nettipalvelusta tai vastaavasta.

– Nuo kustannukset ovat marginaalisia, jos ne voivat estää kotiasi muuttumasta sieni- tai hometarhaksi.

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme