Mainos

Danske Bankin verkkomaksamisessa ollut ongelmia

Danske Bankien verkkomaksamisessa on ilmennyt ongelmia eilisen ja tämän päivän aikana.

Danske Bankien kehityspäällikkö Marko Huhdanpää kertoo, että ongelmat alkoivat eilen pankin verkkosovelluksen päivityksen yhteydessä.

– Osa asiakkaiden verkkopankin kautta maksamista maksusuorituksista on lähtenyt tileiltä, mutta tieto maksamisesta ei ole tullut perille asti maksun vastaanottajalle, kertoo Huhdanpää.

Ongelman vuoksi osa asiakkaista ei ole saanut esimerkiksi maksamaansa tuotetta verkkokaupasta. Osa puolestaan on saanut sen viiveellä. Joissakin tapauksissa asiakkaan maksama suoritus on palautettu myöhemmin takaisin tämän tilille.

Huhdanpään mukaan vika on nyt korjattu ja Danske Bankin verkkomaksaminen toimii taas ongelmitta.

– Pahoittelemme asiakkaillemme ongelmasta mahdollisesti aiheutuneita ongelmia, sanoo Huhdanpää.

(MTV3)

Kommentoi

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot