Mainos
Mainos

Enemmän kuin uutinen? Näin viljellään Suomen kuluneinta mainoshokemaa

Mainostoimistot ovat päätyneet ivailun kohteeksi sosiaalisessa mediassa.

Facebookiin perustettu ryhmä kerää sivulleen mainoksia, joissa käytetään mainoslausetta "enemmän kuin".

Ryhmän alullepanijoiden mukaan "enemmän kuin" on maamme monistetuin ja huonoin mainoshokema. He haluavat, että suomalaiset suunnittelijat joutuisivat puristamaan itsestään irti enemmän kuin enemmän ja mainostajat saisivat parempia ideoita.

Sivun perustajat pitävät ihmeellisenä, että joku suostuu maksamaan näistä mainoslauseista jotakin. Sivun tavoitteeksi mainitaan tilanteen muuttuminen mahdollisimman nopeasti.

Facebook-ryhmän löydät täältä.

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme