Mainos
Mainos

Finnairin matkustaja, toimi näin

Finnairin lentäjät ovat aloittaneet lakon puoliltaöin. Lakko koskee reittilentoja, lomalennot Finnair pyrkii lentämään normaalisti. Jos sinulla on Finnairin lento lähipäiville, toimi näin:

- Tarkkaile puhelintasi. Finnair tai Aurinkomatkat ovat tekstiviestitse ja puhelimitse yhteydessä matkustajiinsa. Jos lentosi on osa seuramatkaa, sitä tuskin perutaan. Lisää tietoa saat seuramatkan järjestäjältä.

- Finnair päivittää lentotietoja nettiosoitteessa www.finnair.fi/info.

- Mikäli kyseessä on paluumatka ja matka-ajankohtaa ei voi siirtää, ottakaa yhteyttä Finnairin palvelupisteeseen lentoasemalla tai Finnair Customer Care Centeriin numerossa +358 (0)800 9 3466.

- Mikäli olette aloittamassa matkaanne ja matkan siirto myöhäisempään ajankohtaan on mahdollinen, ottakaa yhteyttä matkatoimistoonne tai Finnair Customer Care Centeriin numerossa +358 (0)800 9 3466.

- Mikäli olette aloittamassa matkaanne ja matkan siirto myöhäisempään ajankohtaan ei ole mahdollinen, ottakaa yhteyttä Finnairin palvelupisteeseen lentoasemalla tai Finnair Customer Care Centeriin numerossa +358 (0)800 9 3466.

- Finnairin lentolippujen takaisinmaksujen osalta kannattaa ottaa yhteyttä lipun myyneeseen matkatoimistoon tai lentoyhtiöön. Finnairilta ostettujen lippujen takaisinmaksulomake löytyy osoitteesta www.finnair.fi/info.

(MTV3)

Katso Jussi Kärjen raportti

Katso Eeva Lehtimäen juttu

Katso Tarja Hakulisen raportti

Katso Hannu Alstan raportti Oulunsalosta

Kommentoi

Mainos

Käytämme palveluissamme evästeitä parantaaksemme palveluiden käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme